Faaliyetlerimizi; çevreyi, insan sağlığını, can ve mal güvenliğini gözeterek yürütmek şartı ile,
"KAZANİ GROUP için kalite, Müşterisinin güler yüzüdür."
Bu Doğrultuda, Kalite Politikamız:
• Aldığı işi, müşteri beklentilerinin ötesinde bir kalite ile zamanında teslim ederek müşteri memnuniyeti sağlamak
• Toplam kalite yönetimini yaşam tarzı olarak benimseyip tüm faaliyetlerini buna uygun olarak yürütmek
• Kalite Yönetim Sistemini, sürekli iyileştirme ilkesi ile gözden geçirip gerekli düzeltmeleri / iyileştirmeleri yapmak
• Sürekli iyileştirmeyi destekleyecek şekilde çalışanların eğitim ihtiyaçlarını karşılamak, etkinliğini sağlamak
• İlk etapta ulusal pazarda, daha sonra sürece bağlı olarak uluslararası pazarda sektöründe bilinen saygın firmalar arasında yer almak, markalaşmak
• Tüm faaliyetlerinde çevreye duyarlı olmak
• Üretim sürecinde, müşteri ve/veya uluslararası standartlara göre hareket etmek
• Belirlenen kalite hedeflerine ulaşmak için ISO 9001 ve TS 16949 Kalite Yönetim Sistemi’nin gerekliliklerine göre hareket etmek, kalite yönetim sisteminin etkinliğinin sürekliliğini sağlamak, değişen koşullarda kalite hedeflerini gözden geçirerek günün koşullarına göre güncellemek
• Kalite Yönetim Sistemi’nin tüm çalışanlar tarafından benimsenmesini ve süreç içinde gelişmelere bağlı olarak güncellenmesini sağlamak
Copyright © 2008-2023 Kazani Group. Tüm hakları saklıdır.